+98-21-79649900
+98-21-79649900 جستجو

معرفی کارت امانی و مزایای آن

معرفی کارت امانی و مزایای آن

مقدمه:

در سفرهای خارجی، یکی از مهم ترین مواردی که افراد درگیر آن هستند، نحوه پرداخت پول است. اشخاص برای خرید، پرداخت کردن پول هتل و استفاده از خدمات و… نیازمند روش های ایمن هستند تا از سرمایه خود حفاظت کنند و تجربه سفر دلخواه خود را داشته باشند. راه های مختلفی برای پرداخت هزینه ها در سفر وجود دارد، اما در این مقاله از وبسایت ارز کردیت قصد داریم یکی از خدمات منحصر به فرد این مجموعه را به شما معرفی کنیم.

کارت امانی چیست؟

کارت امانی یکی از خدماتی است که وبسایت ارز کردیت برای اولین بار برای مشتریان خود ارائه داده است. شما می‌توانید یک کارت بین المللی ( مانند ویزا کارت یا مستر کارت) را از مجموعه ما به امانت بگیرید و تمامی هزینه های مربوط به سفر خود را به راحتی و با امنیت کامل از این طریق انجام دهید. همچنین می‌توانید در طول سفر خود بسته به مبلغی که نیاز دارید کارت را شارژ کنید و بر منابع مالی خود نظارت داشته باشید.

مزایای استفاده از کارت امانی:

استفاده از کارت امانی (ویزا کارت و مستر کارت) شامل مزایای زیر است.

1. پذیرش گسترده: کارت‌های ویزا و مسترکارت به عنوان دو بزرگترین شبکه‌های پرداخت در سراسر جهان شناخته می‌شوند و در بسیاری از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، و… پذیرفته می‌شوند.

2. امنیت: کارت‌های ویزا و مسترکارت امکان پرداخت آنلاین از طریق کد محرمانه و امن (CVV) و همچنین تکنولوژی‌های امنیتی ارائه شده توسط این شرکت‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین با استفاده از کارت امانی دیگر نیازی به حمل پول نقد ندارید و تمامی هزینه‌های شما از طریق کارت امانی قابل پرداخت است.

3. آسانی و سرعت: استفاده از کارت‌های ویزا و مسترکارت به سرعت و آسانی در انجام تراکنش‌های مالی کمک می‌کند و از مشکلات حمل ونقل نقدی جلوگیری می‌کند.

4. قابلیت پیگیری: با استفاده از ناحیه کاربری آنلاین مربوط به کارت، شما می‌توانید تراکنش‌های خود را رصد کنید، موجودی حساب خود را بررسی کنید و گزارش‌های مالی دقیقی را دریافت کنید.

5. برخورداری از جوایز و امتیازات: برخی از کارت‌های ویزا و مسترکارت امکانات ویژه‌ای همچون امتیازات و جوایز ویژه برای مصرف‌های خاص، تخفیف‌های اختصاصی در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها و… را ارائه می‌دهند.

تجربه استفاده از ویزا کارت و مستر کارت بدون دغدغه:

در روش استفاده از کارت امانی، شما دغدغه داشتن حساب بین المللی و گرفتن کارت بین المللی را نخواهید داشت. ارز کردیت از پیش تمام این مراحل را انجام داده و شما تنها کارت را با مبلغ مورد نیاز خود شارژ می‌کنید و به آسانی از مزایایی که در بالا ذکر شد استفاده می‌کنید. همچنین دیگر دغدغه تبدیل ارز را نخواهید داشت و تمامی اقدامات مد نظر شما با سرعت، سهولت و امنیت کامل انجام خواهد شد.

سایر امکانات و مزایای کارت امانی:

عدم نیاز به افتتاح حساب و خرید کارت بین المللی
مدیریت آسان هزینه‌ها در سفر
تهیه کارت امانی از ارزکردیت نیازی به پرداخت هزینه ندارد. براس استفاده از این کارت تنها نیاز است که آن را شارژ کنید.

شرایط دریافت کارت امانی از مجموعه ارز کردیت:

عکس از پاسپورت و بلیط سفر+ حداقل شارژ کارت از 800 تا 1000 دلار

نتیجه گیری:

ارز کردیت به عنوان شرکتی در حوزه پرداخت بین الملل، خدمات دیگری مانند ثبت ویزا کارت و مستر کارت را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اما استفاده از کارت امانی یک راهکار نوآورانه و بسیار آسان برای کاربران خواهد بود.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

question